16 грудня 2019 року студенти МНТУ – Туровець М., Примак С. та Танченець Є., які активно цікавляться створенням креативних концептів рекламних кампаній українських брендів, разом з завідувачем кафедри міжнародної економіки, обліку та фінансів Наторіною А. О., відвідали велику лекцію-естафету від Banda Agency в інноваційному парку UNIT.City.
На масштабному івенті команда Banda Agency розповіла про власні підходи до генерування нестандартних ідей під час брендингу Євробачення 2017, за який отримала «Канського лева», розкрила деталі створення комунікаційних стратегій storybrand, а також поділилася секретами успішного стратегічного менеджменту.
Неймовірне захоплення у студентів викликала презентація Banda Agency неординарних рекламних кампаній та рішень, розроблених для ОККО (ТБ-ролики по радіо і Найзрозуміліший сайт ОККО), Люксоптика (Тест для перевірки зору в Instagram), Work.ua (ТаКамон), KAN (ЖК Respublika), Prom.ua (І що потрібно, і що хочеться) та Comfy (Найшвидша реклама доставки).
Отримані на лекції знання та практичні навички будуть застосовані у навчальному процесі при вирішенні кейсів, а також під час ребрендингу МНТУ.