Розширене засідання кафедри менеджменту, маркетингу та публічного адміністрування

Розширене засідання кафедри менеджменту, маркетингу та публічного адміністрування

inЧер 26, 2025

25 червня 2025 р. проведено розширене засідання кафедри менеджменту, маркетингу та публічного адміністрування за участю різних груп стейкголдерів, яке стало завершальною подією процесу цьогорічного громадського обговорення освітніх програм, що започатковуються, або вже реалізуються на кафедрі.

Метою проведеного засідання було підбиття підсумків процесу розробки нових та оновлення існуючих освітньо-професійних та освітньо-наукових програм.

На засіданні були обговорені такі освітні програми:

Для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти:

  • ОПП «Діджитал маркетинг»;
  • ОПП «Цифровий менеджмент».

Для другого (магістерського) рівня вищої освіти:

  • ОПП «Менеджмент»;
  • ОПП «Публічне управління та адміністрування».

Для третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти:

  • ОНП «Менеджмент».

На засідання кафедри були запрошені стейкхолдерами: Лилик Ірина Вікторівна – Президент Української асоціації маркетингу; Тульчинська Світлана Олександрівна – доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри економіки і підприємництва Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»; Яновська Вікторія Петрівна – доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри економіки, маркетингу та бізнес-адміністрування Навчально-наукового інституту управління, технологій та правових наук Національного транспортного університету, Чобіток Вікторія Іванівна – доктор економічних наук, професор, в.о. завідувача кафедри маркетингу та торговельного підприємництва Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна, Семенчук Тетяна Борисівна – кандидат економічних наук, професор, в.о. завідувача кафедри менеджменту, публічного управління та адміністрування Навчально-наукового інституту управління, технологій та правових наук Національного транспортного університету, Коваленко Наталія Сергіївна – фахівець-практик у сфері маркетингу. Також на засіданні кафедри були присутні представники студентства – Учень Максим – Голова студентської ради, Клосовський Богдан та Кримчук Кіріл – студенти 4 курсу ОПП «Діджитал маркетинг», Коротка Віроніка – студентка 4 курсу ОПП «Менеджмент», Матюха Вікторія – студентка 1 курсу магістратури ОПП «Демократичне врядування у публічній сфері», Сірик Сергій та Руснак Віталій – студенти 1 курсу магістратури ОПП «Менеджмент організацій і адміністрування», Дегтяр Кирило, Коляда Максим, Бобко Сергій, Кожедуб Нікіта, Фролагін Олег, Добровольський Роман, Гуцало Павло, Поперечний Микола, Шкарубо Максим, Фоменков Віталій, Вінников Володимир – студенти 2 року навчання ОНП «Менеджмент».

Такі дискусійні обговорення є частиною розвитку сучасної освіти та гармонізації освітніх програм з потребами роботодавців, академічної та наукової спільнот. Діалог зі стейкхолдерами допомагає Університету адаптувати освітні програми до сучасних тенденцій та вимог на ринку праці, забезпечуючи випускників необхідними навичками та знаннями для успішної кар’єри в управлінській сфері.
На зустрічі всі учасники – від представників академічної та наукової спільнот до роботодавців та самого студентства – підтвердили, що всі зауваження та рекомендації щодо удосконалення освітніх програм, які були надані під час громадського обговорення, ґрунтовно проаналізовані робочими групами відповідних освітніх програм та враховані у освітніх програмах. Всі винесені на обговорення освітні програми рекомендовані кафедрою для впровадження у освітній процес ЗВО «МНТУ».