Українська Асоціація Маркетингу відкриває весняний цикл лекцій та воркшопів!
УАМ запрошує студентів, викладачів і всіх, хто цікавиться маркетингом, долучитися до серії відкритих лекцій і воркшопів! Щосереди о 16:00 з березня по травень 2025 року відбудуться зустрічі з експертами та практиками в галузі маркетингу.
У середу, 5 березня, вже відбувся перший воркшоп на тему «Таргетинг у Meta: основи та роль таргетолога», який провела Валентина Костюк, власниця маркетингової агенції PromoKiwi, експертка з таргетованої реклами Meta.
Ми вдячні Українській Асоціації Маркетингу за можливість для студентів та науково-педагогічних працівників МНТУ дізнатися про актуальні інструменти, сучасні тренди та успішні практики безпосередньо від професіоналів цієї галузі.
Запрошуємо вас долучатися до наступних зустрічей, щоб отримати більше корисної інформації і практичних знань!
* УАМ – це всеукраїнська громадська організація, зусилля якої спрямовані на формування цивілізованих правил роботи на ринку маркетингових послуг, коректних та чесних взаємовідносин між дослідниками та замовниками маркетингових досліджень, захист прав респондентів, створення професійної, креативної реклами, наближенню освіти до вимог ринку праці.