02 квітня викладачі та студенти МНТУ приєдналися до п’ятого заходу у циклі весняних лекцій та воркшопів УАМ – воркшопу “Інтелектуальна монополізація бренду, що мають знати маркетологи“. На заході були розглянуті питання щодо використання інтелектуальної власності у маркетингових стратегіях.
Спікеркою виступила – Олена Якобчук, міжнародний патентний стратег в галузі фармацевтики, косметики та хімії, IP експерт, Патентний повірений, засновниця міжнародної R&P group Intectica, лауреат Соросовської премії.
Дякуємо Українській Асоціації Маркетингу за чудову можливість для студентів та науково-педагогічних працівників МНТУ дізнатися, як захистити маркетингові рішення і про права маркетологів, зупинити конкурентів і передбачити атаки, пройти проблеми з митницею, вийти на ринок Європи, Китаю, США та інших країн.





