ВІТАЄМО!

Кращим працівникам 2019/2020 навчального року Наторіній Альоні Олександрівні - завідувачу кафедри Міжнародної економіки, обліку та аудиту та Єрмакову Максиму Анатолійовичу - відповідальному секретарю Приймальної комісії на заключному засіданні Вченої ради МНТУ було вручено Подяки (Подяка 1, подяка 2).
Колектив МНТУ щиро вітає колег та бажає натхнення, невтомного прагнення до пізнання та нових звершень!

УВАГА! Інформація, щодо навчання на військовій кафедрі

Студенти, які навчаються в МНТУ, мають можливість з 3 курсу університету пройти навчання за програмою підготовки офіцерів запасу на кафедрі військової підготовки Військового інституту телекомунікацій та інформатизації ім. Героїв Крут.
Навчання здійснюється методом «військового дня» без відриву від основного місця навчання, протягом 2 років, після успішного проходження конкурсного відбору за 7 військово-обліковими спеціальностями:
• Організація захисту інформації та кібернетична безпека в інформаційно-комунікаційних системах (державне замовлення).
• Застосування змішаних з'єднань, військових...

Поглиблення знань про права людини онлайн

У травні та червні 2020 року викладачі, студенти-бакалаври права та магістратури МНТУ, які навчаються за спеціалізацією Права людини, що була розроблена минулого року в рамках проекту Еразмус+ Європейське законодавство в сфері прав людини для університетів України та Молдови (European Human Rights Law for Universities of Ukraine and Moldova, HRLAW), прослухали серію тренінгів і вебінарів, організованих представництвом Норвезької ради у справах біженців в Україні, бюро Правової допомоги NRC та БФ Право на захист за підтримки Агентства ООН у справах біженців в Україні (UNHCR Ukraine).
У рамках зазначених подій обговорювалися...

ВИЩА ОСВІТА БЕЗ ЗНО!

МНТУ запрошує вступників на навчання без попередньої здачі ЗНО!
Які можливі варіанти вступу у ЗВО без здачі ЗНО?
Варіант 1 - Вступити до коледжу МНТУ.
Варіант 2 - Взяти участь в українсько-латвійській освітній програмі. Партнер нашого закладу вищої освіти «Вища школа менеджменту інформаційних систем» «Information Systems Management Institute (ISMA)» місто Рига, Латвія. Студенти мають можливість отримати два дипломи про вищу освіту - український і латвійський, або через рік продовжити навчання в МНТУ відповідно до обраної спеціальності. Навчання проводиться за дистанційно-орієнтованими технологіями без виїзду з України...

Розпочався прийом документів до Коледжу МНТУ

Час обирати освіту своєї мрії підходить до завершення і настає пора оформлювати стосунки офіційно! Для тих, хто вирішив навчатись у Коледжі МНТУ, ми маємо добру новину - з 30 червня 2020 року починається прийом документів для тих, хто здобув базову загальну середню освіту.
Подача документів здійснюється в онлайн та паперовій формах. Перелік необхідних документів за посиланням.
Документи в онлайн формі приймаються на електронну пошту Приймальної комісії komisiya@istu.edu.ua
Прийом документів триватиме до 18:00 13 липня...

Офіс трансферу знань



Відділ трансферу знань

Проект www.my-ktu.eu: Офіс трансферу знань - обмін прикладних досліджень та технологічно-підприємницьких ноу-хау до розвитку міждисциплінарних навчальних програм (Knowledge Transfer Unit - From Applied Research and Technology-Entrepreneurial Know-How Exchange to Development of Interdisciplinary Curricula Modules).

Офіс трансферу знань (ОТЗ) фокусується на моніторингу та дослідженні тенденцій внутрішнього і міжнародного  ринку в області високих технологій і виробництва. Основними цілями ОТЗ є визначення кращих досліджень, вивчення передового досвіду монетизації досліджень; доведення до персоналу закладу і популяризація результатів досліджень навчального закладу. Для цього підрозділ ОТЗ організовує зустрічі університетської спільноти, науковців і ділових партнерів для обміну інформацією і розробки найкращих процесів і практик в процесі спілкування і обговорення потенційно привабливих дослідницьких проектів.

Підрозділ ОТЗ є центральною ланкою прикладних досліджень, яка має на меті сприяння передачі знань і технологій і покращення комунікації між університетськими дослідженнями і студентами різних факультетів із бізнес-середовищем. Подальші компоненти місії також припускають збільшення потенціалу університетських дослідницьких груп (УДГ) щодо дострокової кооперації з бізнес-партнерами; мобілізація зусиль ОТЗ на розробку найбільш корисного для суспільства кінцевого продукту; заохочення професорсько-викладацького складу і студентів до активної участі в інноваційному процесі; скорочення розриву між дослідженнями/розробками і практичним впровадженням; сприяння регіональному економічному зростанню і створенню нових робочих місць.

ОТЗ є службовим підрозділом, який обслуговує студентів, персонал і наукове співтовариство Університету і виконує такі функції:

  • підтримка мережевого інтерфейсу університету і контактної інформації для компаній і зовнішніх партнерів  з особливим акцентом на оптимізацію передачі знань (програми безперервної освіти, тренінги, семінари);
  • організація науково-технічних досліджень і дослідно-конструкторських розробок (R & D, написання грантів, управління проектами);
  • внутрішнє консультування для впровадження університетських інновацій на ринку (комерціалізація) і внутрішньої оцінки (управління інтелектуальною власністю та дослідження ринку).

В рамках розвитку проекту планується придбання 3D принтера та сканера. Головною метою зазначеного етапу проекту є залучення студентів, викладацького складу Університету, дослідників та локальних/національних і міжнародних бізнес-партнерів для розробки спільних продуктів інтелектуальної власності та подальшої їх комерціалізації.

Зазначений проект фінансується за рахунок коштів Європейської Комісії в рамках проекту ТЕМПУС.

Місія:

ОТЗ є одним з основних напрямків для наукових досліджень і розробок в галузі прикладної науки для передачі знань і технологій, а також слугує для прискорення зв'язку між дослідниками з наукового середовища та студентами з різних офісів щодо можливих аспектів їх бізнес-діяльності; поширювати досвід, кращі практики та навички Університету для клієнтів: малого та середнього бізнесу, заводів, фабрик, урядових і неурядових організацій і суспільства в цілому; збільшує залученість ключових зацікавлених сторін.

Бачення:

Баченням розвитку ВТХ є координації контактів із зовнішніми суб'єктами (бізнес-співтовариством, суспільством, дослідниками і студентами за межами університету) в Україні та за кордоном і створення оперативних баз даних потенційних партнерів для прикладних проектів; бути провідною структурною одиницею в Україні з високою репутацією за якість продукції та послуг, актуальності нашої комерційної діяльності та її реальною високою вартістю комерціалізації.

Цінності:

  1. Ефективність - надання найкращих результатів Університету та ключовим зацікавленим сторонам
  2. Професіоналізм - наявність досвідченого персоналу, який може надати найкращі якісні результати та послуги
  3. Креативність - нові та нестандартні способи мислення
  4. Орієнтовність на послуги та результат - задовольнити конкретні потреби клієнтів
  5. Нетворкінг та робота у команді - співпраця з колегами всередині та за межами Університету, синергія дій

Послуги:

  1. Спіробітництво Університету та бізнесу
  2. Допомога в написання грантових заявок
  3. Підтрмка та консультація дослідницьких груп Університету та стартапів
  4. Допомога в процедурі патентування винаходів та розробок та їх ліцензування
  5. Аналіз ринку та допомога в проведенні опитувань
  6. Надання доступу до внутрішніх та зовнішніх баз даних (проектів, потенційних бізнес-партнерів, ліцензійних угод тощо)
  7. Проведення тренінгів для студентів та дослідників
  8. Створення та надання послуг з 3D друку

Контакти: Вероніка Худолей, Станіслав Кухтик

Ел. Пошта: ktu@istu.edu.ua, тел.: (044) 291-53-64

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

Рівень акредитації: IV

Форма навчання: денна, заочна, за дистанційними технологіями

Кваліфікаційний рівень: молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр

Військова кафедра:

Гуртожиток:

Післядипломна освіта:

Аспірантура, докторантура:

Курси підготовки до ЗНО:

ПАРТНЕРИ