Атестація з української мови для держслужбовців в МНТУ – за найнижчими цінами

Пройти атестацію з української мови, що є обов'язковою умовою роботи на державній службі, можна на базі МНТУ. Атестація передбачає усну та письмову частини і проводиться як у індивідуальному порядку, так і на загальних сесіях.
Раді повідомити, що проходження атестації у МНТУ коштуватиме учасникам найдешевше в Україні - 300 гривень, у разі бажання отримати посвідчення у день проходження  атестації - 500 грн. та 700 гривень, якщо атестацію необхідно пройти у індивідуальному порядку у будь-який день. Видача дублікату атестаційного посвідчення у разі його втрати...

Увага! МНТУ нагадує: вступникам до Коледжу варто потурбуватися про ID-картки

Справді гарячим літо робить не спека, а пора вступних іспитів. У вихорі підготовки до ЗНО, подання документів та хвилювань за своє майбутнє вступники часто забувають про різноманітні бюрократичні формальності. Керівництво Коледжу МНТУ турбується про тих, хто вже восени стане його новими студентами. І тому нагадує - для того, щоб пакет документів, необхідних для вступу на молодшого спеціаліста на основі 9-ти класів, був повним, вам обов'язково потрібен паспорт у формі ID-картки.
Отже, якщо після 9 класу ви вирішили не продовжувати навчання у рідній школі, а відкрити...

День відкритих дверей: МНТУ запрошує усіх бажаючих

• Сьогодні ви ще старшокласник, а вже улітку абітурієнт?
• Ще не визначилися, який з українських ВНЗ стане вашою альма-матер восени?
• Усерйоз обираєте університет, до якого варто вступати?
• Або ви - класний керівник 11-ого класу, що хоче допомогти своїм підопічним знайти саме той ВНЗ, що їм потрібен?
Тоді МНТУ чекає саме на вас! Кожного вівторка з 14.00 до 17.00 у нас - День відкритих дверей!
Особливо цікавим це буде для тих, хто планує пов'язати своє майбутнє з такими спеціальностями...

ЗНО з хімії у МНТУ - 13 червня

До уваги абітурієнтів, що складатимуть ЗНО з хімії у МНТУ! Цього року тестування проходитиме 13 червня за адресою м. Київ, провулок Магнітогорський 3.
Нагадуємо, що для участі у ЗНО із собою треба взяти оригінал документу, що посвідчує особу (та переклад документу для грамадян із іноземним поспортом), оригінал сертифікату ЗНО та персональне запрошення-перепустку. Увага! Дані  в усіх документах мають збігатися. Якщо у сертифікаті вказано серію паспорту, то для допуску до тестування необхідно показати саме паспорт!
Абітурієнти мають прибути до пункту за годину до початку тестування. Тестування розпочинається в...

Вступ без іспитів

Проспав ЗНО? Правильні відповіді втекли? Знання підвели? Зірки не склались?
Не біда!
Якісна вища освіта вищого зразка залишається доступною навіть без сертифіката Зовнішнього незалежного оцінювання! З МНТУ мрія про диплом та перспективну спеціальність стає реальністю за будь-яких обставин!
Підготовчі курси, Коледж, чи навіть навчання у престижному міжнародному університеті у Латвії стануть відповіддю на складне питання вступу до ВНЗ без сертифіката ЗНО!

Офіс трансферу знань



Відділ трансферу знань

Проект www.my-ktu.eu: Офіс трансферу знань - обмін прикладних досліджень та технологічно-підприємницьких ноу-хау до розвитку міждисциплінарних навчальних програм (Knowledge Transfer Unit - From Applied Research and Technology-Entrepreneurial Know-How Exchange to Development of Interdisciplinary Curricula Modules).

Офіс трансферу знань (ОТЗ) фокусується на моніторингу та дослідженні тенденцій внутрішнього і міжнародного  ринку в області високих технологій і виробництва. Основними цілями ОТЗ є визначення кращих досліджень, вивчення передового досвіду монетизації досліджень; доведення до персоналу закладу і популяризація результатів досліджень навчального закладу. Для цього підрозділ ОТЗ організовує зустрічі університетської спільноти, науковців і ділових партнерів для обміну інформацією і розробки найкращих процесів і практик в процесі спілкування і обговорення потенційно привабливих дослідницьких проектів.

Підрозділ ОТЗ є центральною ланкою прикладних досліджень, яка має на меті сприяння передачі знань і технологій і покращення комунікації між університетськими дослідженнями і студентами різних факультетів із бізнес-середовищем. Подальші компоненти місії також припускають збільшення потенціалу університетських дослідницьких груп (УДГ) щодо дострокової кооперації з бізнес-партнерами; мобілізація зусиль ОТЗ на розробку найбільш корисного для суспільства кінцевого продукту; заохочення професорсько-викладацького складу і студентів до активної участі в інноваційному процесі; скорочення розриву між дослідженнями/розробками і практичним впровадженням; сприяння регіональному економічному зростанню і створенню нових робочих місць.

ОТЗ є службовим підрозділом, який обслуговує студентів, персонал і наукове співтовариство Університету і виконує такі функції:

  • підтримка мережевого інтерфейсу університету і контактної інформації для компаній і зовнішніх партнерів  з особливим акцентом на оптимізацію передачі знань (програми безперервної освіти, тренінги, семінари);
  • організація науково-технічних досліджень і дослідно-конструкторських розробок (R & D, написання грантів, управління проектами);
  • внутрішнє консультування для впровадження університетських інновацій на ринку (комерціалізація) і внутрішньої оцінки (управління інтелектуальною власністю та дослідження ринку).

В рамках розвитку проекту планується придбання 3D принтера та сканера. Головною метою зазначеного етапу проекту є залучення студентів, викладацького складу Університету, дослідників та локальних/національних і міжнародних бізнес-партнерів для розробки спільних продуктів інтелектуальної власності та подальшої їх комерціалізації.

Зазначений проект фінансується за рахунок коштів Європейської Комісії в рамках проекту ТЕМПУС.

Місія:

ОТЗ є одним з основних напрямків для наукових досліджень і розробок в галузі прикладної науки для передачі знань і технологій, а також слугує для прискорення зв'язку між дослідниками з наукового середовища та студентами з різних офісів щодо можливих аспектів їх бізнес-діяльності; поширювати досвід, кращі практики та навички Університету для клієнтів: малого та середнього бізнесу, заводів, фабрик, урядових і неурядових організацій і суспільства в цілому; збільшує залученість ключових зацікавлених сторін.

Бачення:

Баченням розвитку ВТХ є координації контактів із зовнішніми суб'єктами (бізнес-співтовариством, суспільством, дослідниками і студентами за межами університету) в Україні та за кордоном і створення оперативних баз даних потенційних партнерів для прикладних проектів; бути провідною структурною одиницею в Україні з високою репутацією за якість продукції та послуг, актуальності нашої комерційної діяльності та її реальною високою вартістю комерціалізації.

Цінності:

  1. Ефективність - надання найкращих результатів Університету та ключовим зацікавленим сторонам
  2. Професіоналізм - наявність досвідченого персоналу, який може надати найкращі якісні результати та послуги
  3. Креативність - нові та нестандартні способи мислення
  4. Орієнтовність на послуги та результат - задовольнити конкретні потреби клієнтів
  5. Нетворкінг та робота у команді - співпраця з колегами всередині та за межами Університету, синергія дій

Послуги:

  1. Спіробітництво Університету та бізнесу
  2. Допомога в написання грантових заявок
  3. Підтрмка та консультація дослідницьких груп Університету та стартапів
  4. Допомога в процедурі патентування винаходів та розробок та їх ліцензування
  5. Аналіз ринку та допомога в проведенні опитувань
  6. Надання доступу до внутрішніх та зовнішніх баз даних (проектів, потенційних бізнес-партнерів, ліцензійних угод тощо)
  7. Проведення тренінгів для студентів та дослідників
  8. Створення та надання послуг з 3D друку

Контакти: Вероніка Худолей, Станіслав Кухтик

Ел. Пошта: ktu@istu.edu.ua, тел.: (044) 291-53-64

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

Рівень акредитації: IV

Форма навчання: денна, заочна, за дистанційними технологіями

Кваліфікаційний рівень: молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр

Військова кафедра:

Гуртожиток:

Післядипломна освіта:

Аспірантура, докторантура:

Курси підготовки до ЗНО:

ПАРТНЕРИ