Битва розуму: у МНТУ відбудеться гра «Брейн-ринг»

Накопиченні знання ніколи не бувають зайвими, саме вони визначають справжню глибину людського розуму. Та у сучасному інформаційному суспільстві знання, щоб вважатися корисними, конче мають бути реалізовані на практиці. А що може бути кращим, за інтелектуальну гру, котра перевіряє не лише набуті знання, але й уміння користуватись власним розумом для вирішення цікавих нестандартних завдань?
Тому МНТУ запрошує всіх охочих стати свідками інтелектуальної битви у рамках гри «Брейн-ринг»!  20 листопада о 9:45 першокурсники Коледжу МНТУ (групи КЛ-71, КЛ-72, КЛ-73) зійдуться у битві розуму і кмітливості. Бажаєте стати свідком захопливого...

Міжнародна науково-практична конференція «ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ, ЗДОБУТКИ, ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ»

Маємо честь запросити Вас до участі у Міжнародній науково-практичній конференції «ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ, ЗДОБУТКИ, ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ», яка відбудеться 15-16 грудня 2017 р. у ПВНЗ "Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая". Конференція присвячена пам'яті Бугая Юрія Миколайовича (1947-2003), академіка Академії гірничих наук України, члена-кореспондента...

З Днем студента! – Найщиріші вітання від МНТУ

Студентське життя сповнене нових відкриттів, напружених моментів і, звичайно ж, щоденних веселощів. Мабуть, уміння знайти баланс між усіма цими аспектами і є справжньою метою кожного студента.
Статус студента стирає кордони між країнами і знімає мовний бар’єр, на студентів завжди покладаються великі надії, адже саме в них країна бачить своє майбутнє. Бути студентом - важко і весело водночас.
Сьогодні ваш день, шановні студенти. Саме той день, коли у студентського буття залишається лише одна сторона – світла, безтурботна, сповнена тільки радісних моментів. Колектив МНТУ від усього...

На шляху до європейського освітнього простору: представники МНТУ відвідали заходи Міжнародного інформаційного тижня програми Еразмус+ в Україні

Наш університет вже не перший рік веде активну роботу за рядом європейських програм, намагаючись долучитись до важливих для майбутнього України процесів створення відкритого освітнього простору. Серед іншого, МНТУ є учасником програми Європейського Союзу Еразмус+.
Тому представники університету не могли не відвідати Міжнародний інформаційний тиждень програми Еразмус+ в Україні, що проходив у Києві з 6 по 10 листопада цього року. Метою заходів, проведених у рамках Інформаційного тижня...

МНТУ запрошує: новий спецкурс для реабілітологів

Живете своєю професією?
Цікавитесь найактуальнішими тенденціями у медицині і реабілітології?
Бажаєте здобути нові навички і закріпити їх на практиці?
Тоді семінар «Концепція остеопатії в професії реабілітолога» - саме для вас!
МНТУ запрошує на спецкурс для фахівців, який проводитиметься прямо у стінах університету! На вас чекають:
• Лекції і практичні заняття;
• Теорія остеопатії і методики діагностики;
• Філософія лікування і передові техніки масажу...

Англійська мова

Англійська мова1. Вступ

Програму вступного випробування з англійської мови для абітурієнтів, що вступають на 1 курс навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Молодший спеціаліст» на основі базової загальної середньої освіти розроблено на основі Закону «Про загальну середню освіту», Державного стандарту базової і повної середньої освіти та Програми для загальноосвітніх навчальних закладів «Іноземна мова».

В ній ураховано статус англійської мови, її суспільні функції, взято до уваги специфіку навчального предмета, що має виразні інтегративні функції, здатність справляти різнобічний навчальний, розвивальний і виховний впливи на учнів, сприяти формуванню особистості, готової до активної, творчої діяльності у всіх сферах життя демократичного суспільства, сучасні організаційні форми, методи і технології навчання іноземної мови .

Досконале володіння англійською мовою - важлива умова формування особистості майбутнього спеціаліста, становлення його світогляду, запорука професійної кар'єри.

Випробування з англійської мови є обов'язковим під час вступу до Коледжу; він дає змогу виявити не тільки рівень орфографічних, лексико-граматичних, комунікативних можливостей абітурієнта, а його загальний розвиток.

Під час вступу до Коледжу ПВНЗ «Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Ю.Бугая» на базі 9 класів абітурієнти складають вступне випробування з англійської мови (письмово) у формі тесту.

2. Структура вступного випробування.

Вступне випробування з англійської мови складається з трьох завдань, які входять до кожного з білетів.

Перше завдання: виконання лексико-граматичного тесту (10 речень), в якому треба обрати вірну відповідь з двох або декількох запропонованих варіантів.

Друге завдання: читання тексту і виконання вправ до тексту.

Третє завдання: письмове повідомлення на задану тему (80-100 слів).

При перевірці та оцінюванні цього завдання до уваги беруться:

  • відповідність темі висловлювання;
  • логічна послідовність;
  • лексико-граматична насиченість;
  • мовна коректність;
  • обсяг висловлювання.

Час, відведений для випробування - 1,5 години.

3. Критерії оцінювання вступного випробування з дисципліни «Англійська мова»

Сума балів, нарахованих за правильно виконанні абітурієнтом завдання переводиться в оцінку за 12-бальною системою оцінювання. Максимальна сума балів - 12.

Кількість  балів від 10 до 12 - «високий» рівень знань.

Кількість балів від 6 до 9 - «достатній» рівень знань.

Кількість балів до 5 - «низький» рівень знань.

Перше, друге і третє завдання оцінюються в 4 балів відповідно.

4. Основні вимоги до знань і умінь вступників.

Вступники повинні знати:

  • основні мовні норми;
  • особливості та принципи англійського правопису;
  • найважливіші фонетичні, орфографічні, пунктуаційні правила;
  • морфологічні ознаки та особливості частин мови.

Основними комунікативними уміннями є:

  • уміння здійснювати мовленнєве спілкування (у монологічній і діалогічній формах);
  • уміння розуміти зі слуху зміст автентичних текстів;
  • уміння читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту, розглядаючи їх як джерело різноманітної інформації і як засіб оволодіння нею;
  • уміння здійснювати спілкування у писемній формі відповідно до поставлених завдань;

4. Зміст програми.

1.Тематика ситуативного спілкування

Я, моя сім'я, мої друзі (родинні зв'язки, розпорядок дня, зовнішність, риси характеру, обов'язки в сім'ї, сімейні традиції автобіографія); Одяг, їжа, напої Відпочинок і дозвілля (захоплення, вільний час, канiкули); Подорож (загальні відомості про Великобританію, Україну); Рідне місто/ село; Свята і традиції Покупки (відвідування магазинів); Харчування (традиції харчування приготування їжі, сервiровка столу); Подорож (підготовка до подорожі); Великобританія (Лондон); Україна (Київ); Шкільне життя (улюблений предмет); Охорона здоров'я (відвідування лікаря, симптоми захворювань) Кіно і театр; Спорт (спортсмени, спортивні змагання, клуби, секції); Стиль життя (здоровий спосіб життя, розваги, друзі по листуванню) Шкільна бібліотека (вибір книг для читання, улюблений письменник /книга/ літературний герой); Засоби масової інформації (преса, телебачення і радіо, програми, ведучі, улюблена радіо- /телепередача); Музика (музичні стилі, композитори, музиканти, виконавці, відвiдування концерту); Природа і погода (навколишнє середовище, охорона довкілля); Молодіжна культура (зовнішність, захоплення, молодіжні організації, клуби, табори); Наука і технічний прогрес; Робота і професія (професії, вибір професії)/

2. Мовленнєві функції

  • описувати людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події;
  • характеризувати якості особистості, вчинки людей і стосунки між людьми;
  • висловлювати власне ставлення до поведінки, вчинків, думок, позицій інших людей;
  • порівнювати предмети, дії, вчинки, ситуації, факти, явища;
  • розповідати про свої захоплення, уподобання, ідеали, спосіб життя, мрії, аргументуючи власний вибір;
  • запитувати та надавати інформацію про явища, події, факти;
  • аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку;
  • розпитувати з метою роз'яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
  • пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію;
  • висловлювати своє враження, почуття та емоції у зв'язку з почутим, побаченим, прослуханим (сумнів, подив, стурбованість, радість тощо);
  • надавати схвальну / несхвальну оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам і діям.

3. Граматична лінгвістична компетенція

Дієслово: Часові форми: Present/Past/ Future Simple; Present; Perfect. Модальні дієслова: can, could, may, must, have to, should, must/mustn't, should, may, ought to, can, will, might / could, need / needn't. Модальні вирази: to be allowed to, to let / make smb do. Стверджувальна, питальна та заперечна форми дієслова y Past Perfect та Past Continuous. Стверджувальна, питальна форми дієслів в Present Perfect (Acive, Passive), Future-in-the-Past. Пасивний стан дієслова (Present Simple, Past Simple). Непряма мова: стверджувальні речення; накази та прохання. Герундій

Іменник: однина, множина (винятки); присвійний відмінок. Злічувані та незлічувані

Прикметник: ступені порівняння (двоскладові та багатоскладові прикметники).

Прийменник: місця, напрямку, часу.

Прислівник: частотні (seldom, sometimes, often), часу, ступеня (enough, too), часу (already, jast, yet, etc.), yet, never з дієсловом у Present Perfect

Займенник: особові, присвійні, зворотні.

Артикль: означений, неозначений, відсутність артикля.

Сполучник: so, as...as, so...as. So do I Neither... nor... Either... or... if, when, as soon as, till, until, etc

Складносурядні, складнопідрядні речення.

4. Лексична лінгвістична компетенція

Члени родини. Час. Щоденні справи. Предмети одягу. Продукти харчування. Напої. Види відпочинку та занять. Свята. Природні явища. Назви навчальних предметів. Види діяльності на уроці. Зовнішність людини. Назви рис характеру. Види магазинів. Основний асортимент товарів. Ціна. Гроші. Розміри одягу. Назви страв. Види спорту. Види транспорту. Предмети багажу. Проїзні документи. Визначні місця столиць. Види діяльності на уроках. Види домашніх обов'язків. Родинні свята. Кухонні прилади. Посуд. Види обробки продуктів харчування. Медичні заклади. Медичні працівники. Симптоми захворювань. Лікарські засоби. Спортсмени. Види спортивних змагань. Спортивні клуби, секції. Визначні місця. Види позакласних заходів. Повсякденні дії. Види дозвілля. Активний відпочинок. Кореспонденція. Літературні жанри. Робота в бібліотеці. Періодичні видання. Рубрики. Музичні жанри/інструменти. Географічні поняття. Види ландшафтів. Типи шкіл. Навчальний персонал. Система оцінювання. Правила поведінки. Особисті дані. Природні ресурси. Рослинний і тваринний світ. Види радіо- і телепрограм. Течії молодіжної культури. Клуби і товариства. Відомі вчені. Винахідники і винаходи. Пам'ятки культури. Характеристики професій. Фактори впливу на вибір професії.

5. Мовленнєва компетенція

Аудіювання

Вступники

  • розуміють інформацію як під час безпосереднього спілкування зі співрозмовником, так і опосередкованого (у звукозапису);
  • розуміють основний зміст текстів відповідно до тематики ситуативного спілкування, виділяючи головну думку/ідею, диференціюючи основні факти і другорядну інформацію;
  • вибирають необхідну інформацію з прослуханого. Використовують лінгвістичну і контекстуальну здогадку, спираючись на сюжетну лінію чи наочність.

Говоріння

Вступники

  • висловлюються відповідно до певної ситуації або у зв'язку з прочитаним, почутим, побаченим;
  • описують об'єкти повсякденного оточення, події й види діяльності, в яких учень бере участь;
  • розповідають про повсякденне життя, про минулу діяльність, про плани на майбутнє, дотримуючись нормативного мовлення. Обсяг висловлювань не менше 18 речень;
  • спілкуються, дотримуючись основних норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається;
  • ведуть бесіду з однією чи кількома особами відповідно до комунікативної ситуації в рамках тематики, визначеної програмою;
  • розширюють запропоновану співбесідником тему розмови, переходять на іншу тему;
  • адекватно поводяться у комунiкативних ситуаціях, демонструючи мовленнєву поведінку, характерну для носіїв мови.

Читання

Вступники

  • читають (з повним розумінням) тексти, побудовані на знайомому мовному матеріалі;
  • знаходять необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою, пояснень у коментарі);
  • переглядають текст чи серію текстів з метою пошуку необхідної інформації. Обсяг - не менше 800 друкованих знаків.

Письмо

Вступники

  • заповнюють анкету тощо;
  • пишуть поздоровлення, запрошення, оголошення;
  • пишуть записку, повідомлення для друга / члена сім'ї;
  • пишуть лист-повiдомлення у формі розповіді/ опису, висловлюючи свої враження, думки про особи, події, об'єкти, явища, факти. Обсяг - не менше 16 речень.

Рекомендована література.

  1. Барановська Т. В. Граматика англійської мови / Т.В. Барановська. -  Збірник вправ. - К. : ИП-Логос-М, 2009. - 164 с.
  2. Жилко Н.М. Вправи з граматики англійської мови / Н.М.Жилко, Л.С.Панова. - К. : Освіта,1995. - 144 с.
  3. Калініна Л.В. English / Л.В.Калініна, І.В.Самойлюкевич. - К. : Наш час, 2009. - 204 с.
  4. Карп'юк О.Д. English: Pupil's book / О.Д. Карп'юк. - Тернопіль: Астон, 2009. - 243 с.
  5. Несвіт А.М. Англійська мова: Ми вивчаємо англійську мову: Підруч. для 9 класу загальноосвіт. навч. закл. / А.М.Несвіт. - К. : Генеза, 2009. -  287 с.
  6. Murphy R. English grammar in use / R.Murphy. - Cambridge University Press, 2004. - 374 p.
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

Рівень акредитації: IV

Форма навчання: денна, заочна, за дистанційними технологіями

Кваліфікаційний рівень: молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр

Військова кафедра:

Гуртожиток:

Післядипломна освіта:

Аспірантура, докторантура:

Курси підготовки до ЗНО:

ПАРТНЕРИ