Приєднуйтеся до нас: МНТУ в Instagram

Повна соціальна відкритість - один з тих базових принципів, на яких у 21 столітті будується справжній університет європейського зразка. Тому, окрім надання якісних освітніх послуг, адміністративний колектив МНТУ також приділяє багато уваги оперативному інформуванню про те, що відбувається у стінах університету. Ми намагаємося завжди тримати студентів, абітурієнтів, викладачів, співробітників та інших зацікавлених персон у курсі останніх подій, пов'язаних з МНТУ. Окрім того, ми завжди відкриті до діалогу та повноцінного конструктивного спілкування з усіма, хто його прагне.
Саме тому  нещодавно до вже знайомих вам...

Конкурс краси «Міс МНТУ 2019»

17 квітня у коледжі МНТУ відбувся конкурс краси «Міс МНТУ», який подарував глядачам шалену порцію краси та грації.
Чотири конкурсантки - яскравих дівчини, неповторні своєю індивідуальністю і характером, були уособленням вроди та грації. Дівчата демонстрували свою красу, вміння й таланти протягом чотирьох етапів конкурсу - «Візитка», «Талант», «Інтелектуал» і «Дефіле».
Насиченість програми, конкуренція зробили свято видовищним і цікавим. Під час шоу глядачів розважали талановиті музиканти з групи «Студенти чарівних бобів».
Оцінювало конкурсанток компетентне журі...

День довкілля в МНТУ - 2019!

18 квітня 2019 р. у рамках заходів до Українського Дня навколишнього середовища студенти коледжу МНТУ долучились до благоустрою території навчального закладу. Вмотивовані бажанням зробити територію коледжу чистішою і охайнішою, учасники акції проявили здатність до об'єднання навколо ідеї екологічного та духовного розвитку держави, а також свідомого ставлення до збереження навколишнього середовища.
Захід відбувся в надзвичайній, доброзичливій атмосфері та був сповнений позитивних емоцій. У процесі спільної роботи з'явилося багато креативних ідей стосовно дизайну зелених зон території коледжу.
Об'єднавши зусилля кожного, зробимо довкілля...

Екскурсія до Педагогічного музею

15 квітня у рамках вивчення дисципліни «Педагогіка» студенти 2 курсу спеціальності «Фізична терапія, ерготерапія» МНТУ разом з доцентом кафедри філософії та суспільно-гуманітарних наук Людмилою Михайлівною Заліток відвідали Педагогічний музей України. Під час екскурсії студенти мали змогу ознайомитися зі стаціонарною експозицією музею, яка розповідає про розвиток освіти та педагогічної думки в Україні від найдавніших часів до сьогодення музейними засобами; оглянути виставку «Педагогічний календар - 2019», присвячену цьогорічним педагогам-ювілярам; прослухати огляд міжнародної мобільної виставки «Шляхи освіти слов'янських народів»...

Давайте знайомитись: МНТУ запрошує у гості!

Відкритість та демократизм є одними з ключових принципів справжньої сучасної європейської освіти.
А отже - і принципів МНТУ. Саме тому двері нашого університету кожного дня відчинені для абітурієнтів та їхніх батьків. Не вагайтеся - а просто завітайте до приймальної комісії університету у будь який день, коли вам зручно.
Ми чекаємо на вас щодня з понеділка по п'ятницю - з 14:00 - 17:00.
За адресою - м. Київ, провулок Магнітогорський 3 (метро Чернігівська), кабінет 111.
Хочете дізнатися більше?
Телефонуйте за номерами (044) 360-47-07...

Математика

МатематикаІ. Вступ

Призначення програми - забезпечити проведення вступного випробування з математики при вступі на І курс для здобуття освітнього ступеня «Бакалавр».

Мета випробування полягає у з'ясуванні рівня теоретичних знань і практичних умінь і навичок, необхідних для опанування нормативних і варіативних дисциплін за програмою підготовки фахівця кваліфікації бакалавр.

Завдання вступного випробування передбачають перевірку і оцінку знань та вмінь абітурієнта.

ІІ. Вимоги до набутих знань і умінь абітурієнтів

Для успішного засвоєння дисциплін, передбачених навчальним планом для підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Бакалавр» абітурієнти повинні здобути  повну середню  освіту  та  володіти здібностями до засвоєння знань, умінь і навичок в галузі природничих і технічних дисциплін. Обов'язковою умовою є вільне володіння державною мовою.

Характеристика змісту програми. Програма складається з переліку питань, які відображають окремі аспекти напряму підготовки та знання з математики, передбачених програмою середньої школи.

III. Основні вміння і навички

Вступник повинен уміти:

  1. Виконувати арифметичні дії над натуральними числами, десятковими і звичайними дробами; користуватися калькулятором і таблицями.
  2. Виконувати тотожні перетворення многочленів, алгебраїчних дробів, виразів, що містять степеневі, показникові, логарифмічні і тригонометричні функції.
  3. Будувати і читати графіки лінійної, квадратичної, степеневої, показникової, логарифмічної та тригонометричних функцій.
  4. Розв'язувати рівняння і нерівності першого і другого степеня, а також рівняння нерівності, що зводяться до них; розв'язувати системи рівнянь та нерівностей першого і другого степеня і ті, що зводяться до них; найпростіші рівняння і нерівності, що мають степеневі, показникові, логарифмічні і тригонометричні функції.
  5. Розв'язувати задачі за допомогою рівнянь і систем рівнянь.
  6. Зображати геометричні фігури на площині і виконувати найпростіші побудови на площині.
  7. Використовувати відомості з геометрії при розв'язуванні алгебраїчних, а з алгебри і тригонометрії   - геометричних задач.
  8. Виконувати на площині операції над векторами (додавання і віднімання векторів, множення вектора на число) і використовувати їх при розв'язуванні практичних задач і вправ.
  9. Застосовувати похідну при дослідженні функцій на зростання (спадання), на екстремуми, а також для побудови графіків функцій.
  10. Застосовувати інтеграл для знаходження площі фігур, обмежених нескладними графіками.

ІV. Структура вступного випробування

Вступник отримує для відповіді білет, в яком визначені 10 завдань з наведеного в програмі переліку.

Вступне випробування проводиться в письмовій формі, тривалість якого становить 3 години.

Вступне випробування у формі письмового екзамену проводять не менше трьох членів комісії.

По закінченню вступного випробування екзаменатори відмічають правильність відповідей абітурієнтів, заповнюють екзаменаційну відомість та підписують її.

Інформація про результати вступного випробування оголошується вступникові у день його проведення.

V. Вимоги до відповіді абітурієнта

У процесі складання вступного випробування абітурієнт має виявити достатній рівень набутих знань і вмінь.

VI. Зміст програми

1. Основні математичні поняття і факти

Ал­гебра та початки аналізу

  1. Натуральні числа і нуль. Читання і запис натуральних чисел. Порівняння натуральних чисел. Додавання, віднімання, множення та ділення натуральних чисел.
  2. Подільність натуральних чисел. Дільники і кратні натурального числа. Парні і непарні числа. Ознаки подільності на 2, 5, 3, 9, 10. Ді­лення з остачею. Прості і складені числа. Розкладання натурального числа на прості множники. Найбільший спільний дільник, найменше спільне кратне.
  3. Звичайні дроби. Порівняння звичайних дробів. Правильний і неправильний дріб. Ціла та дробова частини числа. Основна влас­тивість дробу. Скорочення дробу. Середнє арифметичне кількох чи­сел. Основні задачі на дроби.
  4. Степінь з натуральним і раціональним показником. Арифмети­чний корінь та його властивості.
  5. Логарифми та їх властивості. Основна логарифмічна тотож­ність.
  6. Одночлен і многочлен, дії над ними. Формули скороченого мно­ження.
  7. Многочлен з однією змінною. Корінь многочлена.
  8. Поняття функції. Способи задания функції. Область визначен­ня, область значень функції. Функція, обернена до даної.
  9. Графік функції. Зростання і спадання функції, періодичність, парність, непарність функції.
  10. Достатня умова зростання (спадання) функції на проміжку. Поняття екстремуму функції. Необхідна умова екстремуму. Найбі­льше і найменше значення функції на проміжку.
  11. Означення та основні властивості функцій: лінійної , квадратичної , степеневої , показнико­вої ,  логарифмічної , тригонометричних .
  12. Рівняння. Розв’язування рівнянь, корені рівняння. Рівносильні рівняння. Графік рівняння з двома змінними.
  13. Нерівності. Розв’язування нерівностей. Рівносильні нерівності.
  14. Системи рівнянь і системи нерівностей. Розв’язування сис­тем. Корені системи. Рівносильні системи рівнянь.
  15. Арифметична та геометрична прогресії. Формула -го члена і суми перших членів прогресій.
  16. Синус і косинус суми та різниці двох аргументів (формули).

Геометрія

  1. Пряма, промінь, відрізок, ламана; довжина відрізка. Кут, вели­чина кута. Вертикальні та суміжні кути. Паралельні прямі. Рівність і подібність геометричних фігур. Відношення площ подібних фігур.
  2. Приклади перетворення геометричних фігур, види симетрії.
  3. Вектори. Операції над векторами.
  4. Многокутник. Вершини, сторони, діагоналі многокутника.
  5. Трикутник. Медіана, бісектриса, висота трикутника, їх властивості. Види трикутників. Співвідношення між сторонами та кутами прямокутного трикутника.
  6. Чотирикутник: паралелограм, прямокутник, ромб, квадрат, трапеція; їх основні властивості.
  7. Коло і круг. Центр, діаметр, радіус, хорди, січні кола. Залеж­ність між відрізками у колі. Дотична до кола. Дуга кола. Сектор, сег­мент.
  8. Центральні і вписані кути; їх властивості.
  9. Формули площ геометричних фігур: трикутника, прямокутника, паралелограма, квадрата, ромба, трапеції.
  10. Довжина кола і довжина дуги кола. Радіанна міра кута. Площа круга і площа сектора.
  11. Площина. Паралельні площини і площини, що перетинаються.
  12. Паралельність прямої і площини.
  13. Кут прямої з площиною. Перпендикуляр до площини.
  14. Двогранні кути. Лінійний кут двогранного кута. Перпендику­лярність двох площин.
  15. Многогранники. Вершини, ребра, грані, діагоналі многогран­ника. Пряма і похила призми. Піраміда. Правильна призма і прави­льна піраміда. Паралелепіпеди, їх види.
  16. Тіла обертання: циліндр, конус, сфера, куля Центр, діаметр, радіус сфери і кулі. Площина, дотична до сфери.
  17. Формули площі поверхонь і об’ємів призми, піраміди, цилінд­ра, конуса.
  18. Формули площі поверхні сфери, об’єму кулі та її частин (куль­ового сегмента і сектора).

2. Основні формули і теореми

Алгебра та початки аналізу

  1. Функція , її властивості і графік.
  2. Функція , її властивості і графік.
  3. Функція , її властивості і графік.
  4. Формула коренів квадратного рівняння.
  5. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники.
  6. Властивості числових нерівностей.
  7. Логарифм добутку, степеня і частки.
  8. Функції , , , їх означення, властивості і графіки.
  9. Розв’язки рівнянь .
  10. Формули зведення.
  11. Залежність між тригонометричними функціями одного й того ж аргументу.
  12. Тригонометричні функції подвійного аргументу.
  13. Похідна суми, добутку і частки двох функцій, степеневої функції.
  14. Похідні тригонометричних функцій, показникової і логарифмі­чної функцій.
  15. Рівняння дотичної до графіка функції.

Геометрія

  1. Властивості рівнобедреного трикутника.
  2. Властивості точок, рівновіддалених від кінців відрізка.
  3. Ознаки паралельності прямих.
  4. Сума кутів трикутника. Сума внутрішніх кутів опуклого многокутника.
  5. Ознаки паралелограма.
  6. Коло, описане навколо трикутника.
  7. Коло, вписане у трикутник.
  8. Дотична до кола та її властивість.
  9. Вимірювання кута, вписаного у коло.
  10. Ознаки рівності, подібності трикутників.
  11. Теорема Піфагора, наслідки з теореми Піфагора.
  12. Формули площ паралелограма, трикутника, трапеції.
  13. Формула відстані між двома точками площини. Рівняння кола.
  14. Ознаки паралельності прямої і площини.
  15. Ознака паралельності площин.
  16. Теорема про перпендикулярність прямої і площини.
  17. Перпендикулярність двох площин.
  18. Паралельність прямих і площин.
  19. Перпендикулярність прямих і площин.

VII. Список рекомендованої літератури:

Основна

  1. Ф.Г. Мерзляк, Д.А. Номіровський , Б.Полонський, М.С.Якір. Алгебра і початки аналізу  - 10: підручник  для 10кл., -  Харків : «Гімназія» , 2010.
  2. Ф.Г. Мерзляк, Д.А. Номіровський , Б.Полонський, М.С.Якір. Алгебра і початки аналізу  - 11: підручник  для  11кл. -  Харків : «Гімназія», 2011.
  3. В.О.Тадеєв. Геометрія:  підручник  для 10кл.,  - Тернопіль: «Богдан», 2005.
  4. В.О.Тадеєв. Геометрія:  підручник  для 11кл., - Тернопіль: «Богдан», 2006.
  5. Бевз Г. П. Алгебра і початки аналізу: Підруч. для 10-11 кл. –К.: Освіта, 2005. – 255 с.

Додаткова

  1. Бевз Г. П. Математика: 11 кл.: підруч. для загальноосвіт. навч. закл.: рівнь стандарту /Г.П. Бевз, В. Г. Бевз. - К.: Генеза, 2011. - 320 с.

  2. Збірник  задач  з математики для вступників до вузів / За ред. М. І. Сканаві. - К .: «Онікс» , 2005.

VІII. Критерії оцінювання

Письмові відповіді на питання оцінюються за двохсотбальною шкалою, оцінювання дійснюється в двох аспектах: рівень володіння теоретичними знаннями та якість практичних умінь і навичок, здатність застосовувати вивчений матеріал під час розв'язування задач і вправ.

На вступному  випробуванні за кожну правильну відповідь  вступнику нараховується певна кількість балів, яка зростає пропорційно до рівня складності:

100 - 123 бали,

124 - 151 балів,

152 - 176 балів,

177 - 200 балів.

200 - 177 балів виставляється вступникам, які в повному обсязі виконали тестові завдання, продемонстрували обізнаність з усіма поняттями, фактами, термінами; адекватно оперують ними при розв'язанні завдань; виявили творчу самостійність, здатність аналізувати математичні факти, які стосуються наукових проблем.

176 - 152 бал виставляється за умови достатньо повного виконання тестових завдань. Розв'язання завдання має бути правильним, логічно обґрунтованим, демонструвати знання теоретичного матеріалу, творчо-пізнавальні уміння. Разом з тим у роботі може бути допущено декілька несуттєвих помилок.

151 - 124 балів виставляється за знання, які продемонстровані в неповному обсязі. Вони, як правило, носять фрагментарний характер. Теоретичні і фактичні знання відтворюються репродуктивно, без глибокого осмислення, аналізу, порівняння, узагальнення. Відчувається, що вступник недостатньо обізнаний з літературними джерелами з навчальної дисципліни і не може критично оцінити наукові факти, явища, ідеї.

123 - 100 балів виставляється за неправильну або неповну відповідь, яка свідчить про неусвідомленість і нерозуміння поставленого завдання. Літературу з навчальної дисципліни та її понятійно-категоріального апарату вступник зовсім не знає. Відповідь вказує, що програмним матеріалом вступник не володіє.

Затверджено на засіданні кафедри

комп'ютерних наук та

інженерії програмного  забезпечення

протокол № 5 від 26 лютого 2018 р.

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

Рівень акредитації: IV

Форма навчання: денна, заочна, за дистанційними технологіями

Кваліфікаційний рівень: молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр

Військова кафедра:

Гуртожиток:

Післядипломна освіта:

Аспірантура, докторантура:

Курси підготовки до ЗНО:

ПАРТНЕРИ