Курси підготовки до ЗНО

В МНТУ проводиться набір  на підготовче відділення, наповнення груп проводиться упродовж навчального року.
На жаль, розрив між вищою і середньою школою і досі буває значущим. Тому для успішного вступу до ВНЗ часто доводиться підтягувати знання. Навчання на підготовчих курсах не лише покращить знання, необхідні для успішного складання ЗНО, але й полегшить початок навчання, а також допоможе легше засвоїти програму вищої школи.
МНТУ продовжує набір слухачів на підготовче відділення, де абітурієнти зможуть  отримати базовий рівень знань, умінь та навичок, необхідних для вступу і успішного засвоєння програми молодших...

Щирі вітання від МНТУ: З Різдвом!

У Святвечір на небі спалахує перша зірка, що вказала трьом східним царям шлях до немовляти Ісуса, а нам і зараз вказує шлях до миру і порозуміння – одне з одним, зі світом та самим собою.
Різдво в Україні – це у першу чергу родинне свято. І один з найкращих приводів зібратися за столом саме з тими, кого ми найбільше любимо і цінуємо. Нехай у цей день вас огорне справжня атмосфера домашнього затишку, відчуття радості та безпеки. Нехай у Святвечір кожен, незалежно від його віри та конфесійної приналежності, опиниться у справжній тихій гавані. Те коло, у якому ми святкуємо Різдво, - це завжди місце, де ми у безпеці, місце, де нас цінують і люблять за те, якими ми є насправді...

Атестація з української мови для держслужбовців в МНТУ – за найнижчими цінами

Пройти атестацію з української мови, що є обов'язковою умовою роботи на державній службі, можна на базі МНТУ. Атестація передбачає усну та письмову частини і проводиться як у індивідуальному порядку, так і на загальних сесіях.
Раді повідомити, що проходження атестації у МНТУ коштуватиме учасникам найдешевше в Україні - 300 гривень, у разі бажання отримати посвідчення у день проходження  атестації - 400 грн.  та 600 гривень, якщо атестацію необхідно пройти у індивідуальному порядку у будь-який день. Видача дублікату атестаційного посвідчення у разі його втрати...

МНТУ вітає: З Новим роком!

Рік, що минає, був для нас різним. А значить - цікавим та захопливим у своєму різноманітті. Увесь цей час МНТУ знаходився у мейнстрімі реформаторських та євроінтеграційних процесів, активно брав участь у житті української наукової спільноти. Протягом року невтомно тривав продуктивний обмін досвіду з колегами з Латвії, Литви, Білорусі, Великобританії, Ірландії і не тільки.
Але найголовніше - 1 вересня 2017 року університет радо вітав нових членів нашої дружньої студентської родини, що розпочали навчання у виші, якому судилося стати їхньою альма-матер.  Студенти, адміністрація та викладацький колектив МНТУ не гаяли часу і поза межами навчальних аудиторій...

Мажорне завершення року: МНТУ перемагає FWT

У черговому матчі аматорського турніру з баскетболу «Ліга героїв» команда нашого університету здобуває перемогу над непростим суперником. Вже з перших хвилин FWT спробували взяти ініціативу у свої руки, що, попри супротив гравців команди МНТУ, принесло свої плоди: перший період завершився з рахунком 22: 18 на користь суперників нашої команди. У другій 10-хвилинці FWT вдалось захистити своє лідерство, та наші хлопці скоротили відставання до одного кидка - 42:40. Для команд це означало напружену тактичну роботу під час великої перерви, з якою краще впорались спортсмени МНТУ.
Потужна атакувальна гра з самого початку другої...

Програмна інженерія

Програмна інженеріяІ. Вступ

Призначення програми - забезпечити проведення фахового випробування при вступі на ІІI курс  (з нормативним терміном навчання на вакантні місця) для здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» за умови вступу на споріднений напрям підготовки.

Мета фахового випробування полягає у з'ясуванні рівня теоретичних знань і практичних умінь і навичок, необхідних для опанування нормативних і варіативних дисциплін за програмою підготовки бакалавра за галуззю знань 0501 "Інформатика та обчислювальна техніка", напряму підготовки -  6.050103  «Програмна інженерія».

Завдання для фахового вступного випробування охоплюють основний  навчальний матеріал для підготовки бакалавра з дисциплін 1-2-го курсу:

  • Лінійна алгебра та аналітична геометрія;
  • Математичний аналіз;
  • Основи програмування;
  • Алгоритми та структури даних.

Питання складені таким чином, що потребують для свого розв'язання інтегрованих знань з дисциплін та вмінь використовувати теоретичний  матеріал на практиці.

Завдання вступного випробування передбачають перевірку і оцінку знань та вмінь абітурієнта.

Вимоги до здібностей і підготовки абітурієнтів. Для успішного засвоєння дисциплін, передбачених навчальним планом для підготовки фахівців за ОКР «Бакалавр» абітурієнти повинні здобути освітньо-кваліфікаційний рівень «Молодший спеціаліст» за спорідненою спеціальністю та володіти здібностями до засвоєння знань, умінь і навичок з дисциплін гуманітарної, соціально-економічної, математичної, природничо-наукової підготовки, професійної та практичної підготовки. Обов'язковою умовою є вільне володіння державною мовою.

Характеристика змісту програми. Програма складається з переліку питань, які відображають окремі аспекти напряму підготовки та інтегрує знання з кількох дисциплін, передбачених програмою підготовки молодших спеціалістів.

ІІ. Структура вступного випробування

Вступник отримує для відповіді білет, в якому визначені 5 питань з наведеного в програмі переліку.

Вступне випробування проводиться в письмовій формі, тривалість якого не повинна перевищувати 2 години.

Вступне випробування у формі письмового екзамену проводять не менше трьох членів комісії.

По закінченню вступного випробування екзаменатори відмічають правильність відповідей абітурієнтів, заповнюють екзаменаційну відомість та підписують її.

Інформація про результати вступного випробування оголошується вступникові у день його проведення.

ІІІ. Вимоги до відповіді абітурієнта

У процесі складання вступного випробування абітурієнт має виявити достатній рівень набутих знань і вмінь.

Екзаменаційна робота в цілому оцінюється за 100-бальною шкалою (від 100 до 200).

Максимально абітурієнт може набрати за правильне виконання всього завдання 100 балів, що відповідає 200 балам за шкалою (від 100 до 200).

ІV. Зміст програми

1. Лінійна алгебра та аналітична геометрія

Аналітична геометрія на площині та у просторі. Вектори, прямі, площини. Означення вектора, дії, умови колінеарності, компланарності векторів, скалярний, векторний, змішаний добуток, теорема про направляючі косинуси. Пряма на площині, види рівняння прямої. Пряма у просторі. Задачі: рівняння площини, пряма і площина.

Лінійна алгебра. Системи лінійних алгебраїчних рівнянь (СЛАР). Визначник, його властивості. Матриця, транспонована та обернена матриці, методи рішення СЛАР.

Задачі: знаходження визначника матриці, транспонування матриці, знаходження коренів СЛАР.

2. Математичний аналіз

Границі. Послідовності і границі, арифметичні дії над границями. Нескінченно малі, еквівалентно нескінченно малі. Границя функції. Пошук границі. Теореми про границі функції. Неперервні і рівномірно неперервні функції. Теореми про неперервні функції.

Диференційне числення. Означення похідної. Таблиця похідних. Теореми про похідну. Поняття диференціалу. Похідні та диференціали вищих порядків. Задачі на геометричний зміст похідної. Дослідження функції і побудова графіку. Основні теореми диференціального числення.

Задачі: знаходження границь, похідних 1-го та вищих порядків, дослідження функції.

Список рекомендованої літератури

Основна література

1. В.П. Дубовик, І.І. Юрик. Вища математика. У 2 ч. - К.: Техніка, 2000, 2003р.

2. В.П. Лавренчук, І.І. Веренич, Г.С. Пасічник, І.М. Черевко. Вища математика: Підручник для ВНЗ. -Чернівці: Рута, 2006.

4. В.П. Дубовик, І.І. Юрик. Вища математика. Збірник задач. - К.: А.С.К., 2005 р.

Додаткова література

5. Г.Л. Кулініч, Л.О. Мірошніченко, В.В. Плахотнюк, Г.Й. Призва. Вища математика: основні означення, приклади і задачі. У 2 кн. -К.: Либідь, 1994.

3. Основи програмування

Основні поняття та означення. Основні алгоритмічні структури. Елементи мови Pascal.

Прості типи даних. Поняття «константа», «змінна», «вираз». Оператор присвоєння, процедури введення та виведення даних.

Керування порядком обчислень. Алгоритмічні структури розгалуження. Вибір із двох альтернатив, вкладеність конструкцій вибору, поліваріантний вибір. Поняття операторного блоку. Алгоритмічна конструкція повторень та операторів, які їх реалізують. Цикл із передумовою, цикл із постумовою та цикл із лічильником. Рекурсія і її програмна реалізація. Алгоритми обчислення факторіала та степеневого ряду. Числа Фібоначчі.

Структуровані типи даних. Одновимірні масиви.

Поняття масиву та його властивості. Базові операції обробки одновимірних масивів та алгоритми сортування масивів.

Багатовимірні масиви. Базові операції обробки двовимірних масивів.

Процедури. Поняття процедури. Правила розробки і оформлення процедур, способи передачі параметрів. Виклик процедур.

Функції. Правила розробки програм з використанням функцій. Правила розробки і оформлення функцій. Способи передачі параметрів  функцій. Рекурсія і її програмна реалізація.

Задачі: розроблення програм для роботи з масивами, реалізація алгоритмів сортування та пошуку, знаходження факторіалу числа, виористання процедур і функцій.

Рекомендована література

Основна література

  1. Ковалюк Т.В. Основи програмування. - К.: Видавнича група BHV. - 2005.- 384с.
  2. Златопольский Д. М. Сборник задач по программированию. 2-е издание. -БХВ-Петербург, 2007.-240 с.

Додаткова література

  1. Зеленяк О.П. Практикум программирования на Turbo Pascal: Задачи, алгоритмы и решения. - СПб.: ДиаСофт ЮП, 2003. - 320с.
  2. Бартків А.Б. та ін. Турбо Паскаль: Алгоритми і програми. -К.: Вища школа, 2004. -248с
  3. Йенсен К., Вирт Н. Паскаль. Руководство пользователя и описание языка. -М.: Финансы и статистика, 2002. -256с.
4. Алгоритми та структури даних

Основні поняття алгоритмів.

Історія розвиткуалгоритмів. Основні поняття алгоритмів. Властивості алгоритмів. Обчислювальна (асимптотична) складність алгоритмів. Фундаментальні алгоритми інформатики.

Форми запису алгоритмів.

Словесний опис алгоритму. Блок-схема алгоритму. Алгоритмічний запис. Програмне представлення алгоритму. Конструкції структурного програмування.

Прості нерекурсивні алгоритми. Алгоритм обчислення n! Генерація чисел Фібоначчі. Алгоритм знаходження простих чисел і його реалізація. Алгоритм знаходження найбільшого спільного дільника двох чисел. Алгоритм пошуку найменшого і найбільшого з трьох чисел.

Основні структури даних та операції над ними.

Основні структури даних. Операції над структурами даних. Масиви. Записи. Представлення масивів і записів у мовах програмування (Паскаль, С#).

Динамічні структури даних.

Динамічні змінні та динамічна пам'ять. Поняття покажчика та його оголошення. Операції над покажчиками в мові Паскаль. Виділення та звільнення динамічної пам'яті. Динамічні масиви у C#.

Спискові структури даних.

Види лінійних списків. Структура однозв'язного списку. Створення списку, додавання елементів. Видалення елементів. Пошук.

Стек і Черга.

Стек. Операції над стеком. Структура черги. Додавання елементу до черги. Вибір елементу з черги.

Зв'язані списки з подвійним зв'язком.

Структура двозв'язного списку. Операції над двозв'язним списком. Додавання, видалення, пошук елементів. Обхід списку у прямому і зворотному порядку.

Хеш-таблиці і словники.

Структура хеш-таблиці. Операції над хеш-таблицею. Представлення у мовах програмування (Паскаль, С#). Універсальні  колекції C# для представлення хеш-таблиць: Dictionary <T> і SortedDictionary<T>.  Операції над хеш-таблицями.

Рекурсія.

Алгоритмічні стратегії. Рекурсивні функції. Оператор суперпозиції. Оператор рекурсії. Рекурсивні алгоритми. Реалізація рекурсивних алгоритмів на мовах програмування (Паскаль, C#).

Алгоритми сортування.

Постановка задачі сортування масивів. Сортування методом вставки. Сортування методом вибору. Сортування методом обміну (бульбашкове сортування). Швидке сортування (метод Хоара). Асимптотична складність алгоритмів сортування.

Алгоритми пошуку.

Лінійний пошук. Двійковий (бінарний) пошук.

Дерева.

Дерево як абстрактна структура даних. Бінарне дерево. Алгоритми роботи з деревами. Бінарні дерева пошуку.

Основна література

  1. Макконел Дж. Анализ алгоритмов. Вводный курс, М., Техносфера, 2003 г. - 304 с.
  2. Т. Кормен, Ч. Лейзерсон, Р. Ривест, К. Штайн. Алгоритмы: построение и анализ. - М.: Вильямс. - 2013 г. 1328 с.
  3. С. Дасгупта, Х. Пападимитриу, У. Вазирани  Алгоритмы. - Москва, Издательство МЦНМО. -2014 г. -320 с.

Додаткова література

  1. Окулов С.М. Программирование в алгоритмах. - М.: БИНОМ. Лаборатория знаний, 2002 г. - 341 с.
  2. Глибовець М. М. Основи комп'ютерних алгоритмів. - Київ: Видавничий дім "КМ Академія", 2003 р. - 452 с.
  3. Вирт Н., Алгоритмы и структуры данных. М., Мир, 1989. -360 с.
  4. Ковалюк Т.В. Основи програмування. - К.: Видавнича група BHV. - 2005.- 384с.

V. Критерії оцінювання знань абітурієнтів

Максимально абітурієнт може набрати за правильне виконання всього завдання 100 балів, що відповідає 200 балам за шкалою (від 100 до 200).

Кожен абітурієнт отримує білет, який містить 5 питань, аркуші екзаменаційної роботи зі штампом Приймальної комісії та особовий номер для кодування тексту.

Кожне питання білету оцінюється у 20 балів.

191-200 балів абітурієнт отримує, виявивши такі знання та вміння:

  • повністю послідовно розкрито зміст поставленого запитання;
  • вільне володіння спеціальною термінологією, чітко виражена і аргументована самостійна позиція у певних ситуаціях;
  • досконало застосовані одержані знання, уміння та навички з різних дисциплін для правильного вирішення всіх поставлених завдань.

162-190 балів абітурієнт отримує, виявивши такі знання та вміння:

  • послідовно розкрито зміст поставленого запитання;
  • вільне володіння спеціальною термінологією, можливі деякі неточності, що не призводять до помилкових висновків;
  • як правило, правильне застосування одержаних знань, умінь та навичок з різних дисциплін для вирішення більшості поставлених питань.

124-161 бал абітурієнт отримує, виявивши такі знання та вміння:

  • зміст питання викладено частково, непослідовно;
  • у відповідях є помилки при використанні деяких понять;
  • при вирішенні поставленого завдання абітурієнт не розуміє шляхів практичного використання одержаних знань.

100-123 бали абітурієнт отримує, виявивши такі знання та вміння:

  • основний зміст завдання не розкрито;
  • допущено грубі помилки у відповідях;
  • відсутність володіння спеціальною термінологією.
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

Рівень акредитації: IV

Форма навчання: денна, заочна, за дистанційними технологіями

Кваліфікаційний рівень: молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр

Військова кафедра:

Гуртожиток:

Післядипломна освіта:

Аспірантура, докторантура:

Курси підготовки до ЗНО:

ПАРТНЕРИ