Курси підготовки до ЗНО

В МНТУ проводиться набір  на підготовче відділення, наповнення груп проводиться упродовж навчального року.
На жаль, розрив між вищою і середньою школою і досі буває значущим. Тому для успішного вступу до ВНЗ часто доводиться підтягувати знання. Навчання на підготовчих курсах не лише покращить знання, необхідні для успішного складання ЗНО, але й полегшить початок навчання, а також допоможе легше засвоїти програму вищої школи.
МНТУ продовжує набір слухачів на підготовче відділення, де абітурієнти зможуть  отримати базовий рівень знань, умінь та навичок, необхідних для вступу і успішного засвоєння програми молодших...

Щирі вітання від МНТУ: З Різдвом!

У Святвечір на небі спалахує перша зірка, що вказала трьом східним царям шлях до немовляти Ісуса, а нам і зараз вказує шлях до миру і порозуміння – одне з одним, зі світом та самим собою.
Різдво в Україні – це у першу чергу родинне свято. І один з найкращих приводів зібратися за столом саме з тими, кого ми найбільше любимо і цінуємо. Нехай у цей день вас огорне справжня атмосфера домашнього затишку, відчуття радості та безпеки. Нехай у Святвечір кожен, незалежно від його віри та конфесійної приналежності, опиниться у справжній тихій гавані. Те коло, у якому ми святкуємо Різдво, - це завжди місце, де ми у безпеці, місце, де нас цінують і люблять за те, якими ми є насправді...

Атестація з української мови для держслужбовців в МНТУ – за найнижчими цінами

Пройти атестацію з української мови, що є обов'язковою умовою роботи на державній службі, можна на базі МНТУ. Атестація передбачає усну та письмову частини і проводиться як у індивідуальному порядку, так і на загальних сесіях.
Раді повідомити, що проходження атестації у МНТУ коштуватиме учасникам найдешевше в Україні - 300 гривень, у разі бажання отримати посвідчення у день проходження  атестації - 400 грн.  та 600 гривень, якщо атестацію необхідно пройти у індивідуальному порядку у будь-який день. Видача дублікату атестаційного посвідчення у разі його втрати...

МНТУ вітає: З Новим роком!

Рік, що минає, був для нас різним. А значить - цікавим та захопливим у своєму різноманітті. Увесь цей час МНТУ знаходився у мейнстрімі реформаторських та євроінтеграційних процесів, активно брав участь у житті української наукової спільноти. Протягом року невтомно тривав продуктивний обмін досвіду з колегами з Латвії, Литви, Білорусі, Великобританії, Ірландії і не тільки.
Але найголовніше - 1 вересня 2017 року університет радо вітав нових членів нашої дружньої студентської родини, що розпочали навчання у виші, якому судилося стати їхньою альма-матер.  Студенти, адміністрація та викладацький колектив МНТУ не гаяли часу і поза межами навчальних аудиторій...

Мажорне завершення року: МНТУ перемагає FWT

У черговому матчі аматорського турніру з баскетболу «Ліга героїв» команда нашого університету здобуває перемогу над непростим суперником. Вже з перших хвилин FWT спробували взяти ініціативу у свої руки, що, попри супротив гравців команди МНТУ, принесло свої плоди: перший період завершився з рахунком 22: 18 на користь суперників нашої команди. У другій 10-хвилинці FWT вдалось захистити своє лідерство, та наші хлопці скоротили відставання до одного кидка - 42:40. Для команд це означало напружену тактичну роботу під час великої перерви, з якою краще впорались спортсмени МНТУ.
Потужна атакувальна гра з самого початку другої...

Фізична терапія, ерготерапія

Фізична терапія, ерготерапіяІ. Вступ

Призначення програми - забезпечити проведення фахового випробування при вступі на ІІ курс (з нормативним терміном навчання на вакантні місця) для здобуття освітнього ступеня «Бакалавр» за умови вступу на споріднений напрям підготовки.

Мета фахового випробування полягає у з'ясуванні рівня теоретичних знань і практичних умінь і навичок, необхідних для опанування нормативних і варіативних дисциплін за програмою підготовки бакалавра спеціальності: 227 «Фізична терапія,  ерготерапія».

Завдання вступного випробування передбачають перевірку і оцінку знань та вмінь абітурієнта.

Вимоги до здібностей і підготовки абітурієнтів. Для успішного засвоєння дисциплін, передбачених навчальним планом для підготовки фахівців за ступенем «Бакалавр» абітурієнти повинні здобути освітньо-кваліфікаційний рівень «Молодший спеціаліст» за спорідненою спеціальністю та володіти здібностями до засвоєння знань, умінь і навичок за спеціальністю 227 «Фізична терапія,  ерготерапія». Обов'язковою умовою є вільне володіння державною мовою.

Характеристика змісту програми. Програма складається з переліку питань, які відображають окремі аспекти напряму підготовки та інтегрує знання з дисциплін «Анатомія і фізіологія людини», передбачених програмою підготовки молодших спеціалістів.

ІІ. Структура вступного випробування

Вступник отримує для відповіді білет, в яком визначені 5 тестових питань та 5 питань, на які потрібно дати розгорнуту відповідь.

Вступне випробування проводиться в письмовій формі, тривалість якого не повинна перевищувати 2 години.

Вступне випробування у формі письмового екзамену проводять не менше трьох членів комісії.

По закінченню вступного випробування екзаменатори відмічають правильність відповідей абітурієнтів, заповнюють екзаменаційну відомість та підписують її.

Інформація про результати вступного випробування оголошується вступникові у день його проведення.

ІІІ. Вимоги до відповіді абітурієнта

У процесі складання вступного випробування абітурієнт має виявити достатній рівень набутих знань і вмінь.

Екзаменаційна робота в цілому оцінюється за 100-бальною шкалою (від 100 до 200).

Максимально абітурієнт може набрати за правильне виконання всього завдання 100 балів, що відповідає 200 балам за шкалою (від 100 до 200).

ІV. Зміст програми

ДИСЦИПЛІНА «АНАТОМІЯ І ФІЗІОЛОГІЯ ЛЮДИНИ»

Тема 1.  Вікова анатомія та фізіологія, її задачі і методи. Закономірності росту та розвитку дітей і підлітків. Біологічний вік, критерії його визначення.

Тема 2. Будова, функції нервової системи, її вікові особливості. Будова, функції спинного і головного мозку, їх вікові особливості.

Тема 3. Вища нервова діяльність людини та методи її вивчення. Типи  ВНД та вікові особливості функціонування мозку на різних етапах онтогенезу.

Тема 4. Загальна будова аналізаторів та їх вікові особливості. Будова, функції, вікові особливості зорового аналізатора.

Тема 5. Слуховий аналізатор. Будова,  функції і вікові особливості органа слуху.   Особливості будови  та функцій шкіри.

Тема 6 Будова та функції системи  органів дихання, її вікові особливості. Відділи системи органів дихання, їх функції. Газообмін у легенях. Типи і регуляція дихання.

Тема 7. Кров її склад, функції, вікові особливості. Будова та функції серцево-судинної системи, її вікові особливості.  Властивості серцевого мязу. Велике та мале коло кровообігу.

Тема 8. Будова, функції, вікові особливості системи органів травлення.

Загальні принципи будови травної системи. Вікові  фізіологічні особливості процесу травлення. Значення і цінність основних продуктів харчування

Тема 9. Будова,функції, вікові особливості системи органів виділення. Нирки,їх будова, функція, структурно-функціональна одиниця нирки. Сечовий міхур та сечовивідні шляхи.

Тема 10. Будова,функції, вікові особливості ендокринної системи.

Загальні анатомо-фізіологічні властивості ендокринних залоз, їх класифікація, секреторна функція та вікові зміни.

Тема 11. Будова, функції, вікові особливості кістково- м'язової системи. Загальні дані про скелет ійого функції. Будова, ріст і розвиток кісток. Функціональна характеристика м'язів. Вікові, статеві, індивідуальні особливості розвитку скелетних м'язів.

Тема 12. Імунна система. Органи імунної системи,їх анатомічне розташування та вікові особливості. Активний та пасивний імунітет.

V. Перелік питань фахового вступного випробування освітнього ступеня «Бакалавр»

при вступі на ІI курс спеціальності 227 «Фізична терапія,  ерготерапія»

ПЕРЕЛІК КОНТРОЛЬНИХ ПИТАНЬ

Навчальна дисципліна «Анатомія і фізіологія людини»

  1. Безумовні і умовні рефлекси. Гальмування умовних  рефлексів.
  2. Біологічне значення дихання. Будова органів дихання.
  3. Вікові особливості органів дихання. Гігієна органів дихання.
  4. Біологічне значення залоз внутрішньої секреції. Поняття про гормони. Механізм дії  гормонів.
  5. Біологічне значення і загальний план будови нервової  системи.
  6. Біологічне значення травлення. Гігієна харчування.
  7. Будова і функції головного мозку. Будова і функції кори великих півкуль головного мозку.  Вікові особливості головного мозку.
  8. Будова і функції органів травлення. Вікові особливості органів  травлення.
  9. Будова і функції спинного мозку. Вікові особливості спинного  мозку.
  10. Будова і функції судинної системи. Вікові особливості судин і  кровообігу.
  11. Будова і функції шкіри. Вікові особливості  шкіри.
  12. Виділення - кінцевий етап обміну речовин. Сечовидільна система: будова, функції. Вікові особливості сечовидільної системи. Гігієна сечовидільної  системи.
  13. Викривлення хребта: види, причини, профілактика.
  14. Вилочкова залоза: місцерозміщення, гормони та їх вплив на організм. Хвороби при гіпер- та гіпофункції.
  15. Внутрішнє середовище організму. Кров: функції, склад, кількість. Вікові особливості  крові.
  16. Вчення про ВНД. Вікові особливості ВНД.
  17. Гігієна нервової системи.
  18. Гіпофіз: місцерозміщення, гормони та їх вплив на організм. Хвороби при гіпер- та  гіпофункції.
  19. Епіфіз: місцерозміщення, гормони та їх вплив на організм. Хвороби при гіпер- та  гіпофункції.
  20. Загальна будова і функції аналізаторів.
  21. Загальна будова опорно-рухового апарату та його  функції.
  22. Загальна будова скелетних м'язів та їх функції. Групи м'язів людського організму. Вікові особливості м'язової системи.
  23. Загальна будова скелету людини. Вікові особливості  скелету.
  24. Захворювання шкіри та їх запобігання. Гігієна  шкіри.
  25. Зоровий аналізатор: будова, функції. Вікові особливості зорового  аналізатора.
  26. Критичні періоди розвитку.
  27. Механізм дихальних рухів. Газообмін у легенях і тканинах. Нервова і гуморальна регуляція дихання.
  28. Надниркові залози: місцерозміщення, гормони та їх вплив на організм. Хвороби при гіпер- та гіпофункції.
  29. Обмін речовин і енергії в організмі. Вікові особливості обміну речовин і  енергії.
  30. Органи серцево-судинної системи: будова, функції. Гігієна серцево-судинної  системи.
  31. Основний і загальний обмін речовин і енергії.
  32. Особливості кровообігу у плода.
  33. Пам'ять та її вікові властивості. Класифікація видів  пам'яті.
  34. Перша допомога при харчових отруєннях.
  35. Підшлункова залоза: місцерозміщення, гормони та їх вплив на організм. Хвороби при гіпер- та гіпофункції.
  36. Плоскостопість: причини, профілактика.
  37. Поняття про рефлекс. Рефлекторна дуга.
  38. Порушення зору (природжені і набуті). Травми очей та їхні порушення,  перша  допомога.  Гігієна зору.
  39. Постава: правильна, неправильна. Зміни в організмі людини при неправильній  поставі.
  40. Постембріональний розвиток. Загальні закономірності росту та розвитку дітей та  підлітків.
  41. Прищитоподібні залози: місцерозміщення, гормони та їх вплив на організм. Хвороби при гіпер- та гіпофункції.
  42. Серцево-судинні захворювання: причини,  профілактика.
  43. Слуховий аналізатор: будова, функції. Вікові особливості слухового аналізатора. Хвороби слухового аналізатора: причини, профілактика. Гігієна  слуху.
  44. Статеві залози: місцерозміщення, гормони та їх вплив на організм. Хвороби при гіпер- та гіпофункції.
  45. Тератогенні фактори та їх вплив на розвиток  організму.
  46. Типи ВНД. Темперамент та його види.
  47. Типи кровотеч: ознаки, причини, перша  допомога.
  48. Травлення та його вікові особливості. Гігієна порожнини рота і  зубів.
  49. Увага та її вікові властивості.
  50. Форма, будова, хімічний склад кісток. Вікові особливості кісток. Типи з'єднання  кісток.

VI. Критерії оцінювання знань

Фахове вступне випробування проводиться у письмовій формі.

Тривалість тестування - 2 години (120 хвилин).

Тести складаються з 10 завдань:

191-200 балів абітурієнт отримує, виявивши такі знання та вміння:

  • повністю послідовно розкрито зміст поставленого запитання;
  • вільне володіння спеціальною термінологією, чітко виражена і аргументована самостійна позиція у певних ситуаціях;
  • досконало застосовані одержані знання, уміння та навички з різних дисциплін для правильного вирішення всіх поставлених завдань.

162-190 балів абітурієнт отримує, виявивши такі знання та вміння:

  • послідовно розкрито зміст поставленого запитання;
  • вільне володіння спеціальною термінологією, можливі деякі неточності, що не призводять до помилкових висновків;
  • як правило, правильне застосування одержаних знань, умінь та навичок з різних дисциплін для вирішення більшості поставлених питань.

124-161 бал абітурієнт отримує, виявивши такі знання та вміння:

  • зміст питання викладено частково, непослідовно;
  • у відповідях є помилки при використанні деяких понять;
  • при вирішенні поставленого завдання абітурієнт не розуміє шляхів практичного використання одержаних знань.

100-123 бали абітурієнт отримує, виявивши такі знання та вміння:

  • основний зміст завдання не розкрито;
  • допущено грубі помилки у відповідях;
  • відсутність володіння спеціальною термінологією.

VІІ. Список рекомендованої літератури

ДИСЦИПЛІНА «АНАТОМІЯ І ФІЗІОЛОГІЯ ЛЮДИНИ»

Основна

  • Головацький А.С., Черкасов В.Г., Сапін М.Р., Федонюк Я.І. Анатомія людини. - Нова книга, 2009. - Т. 1-3.
  • Коляденко Г.І. Анатомія людини: Підручник для вузів. - К.: Либідь, 2001. - 380 с.
  • Привес М.Г., Лысенков Н.К., Бушкович В.И. Анатомия человека. - СПб.: Гиппократ, 2001. - 704 с.
  • Ришард Александрович. Малий атлас з анатомії. - К.: Медицина, 2011. - 136 с.
  • Сапин М.Р., Билич Г.Л. Анатомия человека. В 2 кн. - М.: Оникс, 2002.

Додаткова

  • Сидоренко П.І. Анатомія та фізіологія людини. - К.: Медицина, 2011. -248 с.
  • Тоні Сміт. Людина. Навчальний атлас з анатомії та фізіології. - Львів, 2000. - 240 с.
  • Дюбенко К.А. Анатомічна термінологія. - К., 2001. - 392 с.
  • Мицкан Б.М., Попель С.Л. та ін. Функціональна анатомія: Підручник для ВНЗ фіз. виховання і спорту ІІІ-ІV рівнів акредитації / За ред. Я.І. Федонюка, Б.М. Мицкан, Я.І. Федонюк. - Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2007. - C. 552.
  • Привес М.Г., Лысенков Н.К., Бушкович В.И. Анатомия человека. - СПб.: Гиппократ, 2001. - 704 с.

Програма затверджена на засіданні

кафедри реабілітації

протокол № 7 від «09 » березня 2017 року

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

Рівень акредитації: IV

Форма навчання: денна, заочна, за дистанційними технологіями

Кваліфікаційний рівень: молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр

Військова кафедра:

Гуртожиток:

Післядипломна освіта:

Аспірантура, докторантура:

Курси підготовки до ЗНО:

ПАРТНЕРИ